Allt i ett !!

Shoooo alla !! Lucia idag ju, yäähhh !! Som det står i förra inlägget så körde jag på svarta tifhts, vitt linne och en röd stickad tröja, sen lite "glitterband" i håret :D En liten bit på den röda tröjan:  Lovade ju att ni skulle få före och efter bild på mitt lockiga hår, men glömde helt bort att ta en i fläterna, så det blir bara hur det ser ut när det var klart :) :
Sååå blev det !! :D Aa iaf, sjuk roligt lucia tåg, eller aa jag tyckte det..? :d Två killar som typ sjöng AS högt på vissa ord/meningar, sen aa som ett vanligt luciatåg.. Kom hem runt 2, satte på datorn och fick världsta rycket om att jag skulle baka, slog upp ett recept på havreflan, dom blev faktiskt riktigt gooodaa !! :D  Sen käka jag, och aa nu sitter jag här och ska snart träna lite till So & Engelska prov !! Mamma ropar här nu så vi får väll höras !! Ha det såå bra, puusss !! <3

Kommentarer
Postat av: FITspiration - in(fit)spireras till ett smalare liv

sjukt fin hårfärg :o

2011-12-16 @ 22:55:24
URL: http://fitspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: