FANPAGE

Hej sötisar, igen.. !! :) Kom hem nu, seeeg dag. Ska väll snart äta, riktigt hungrig !! Vem vill äta skolans mat? :s Aaa inte jag iaf.. Btw. Skaffade fanpage igår, SÅ GILLA !! : http://www.facebook.com/pages/Emma-Larsson-Blogg/260212720706317  !! Vore super gulligt !!
Sen funderade jag ju på en tävlng som ni kanske läste längre ner, så jag vill att ni ska ge förslag på vad jag ska ha för nån, och vad ni helst skulle vilja vinna? :D
Hade ju spanska förut idag, det gick väll ganska bra tyckte jag själv, men som jag sa så angagerar jag mig inte i spanskan längre.. !!
Nu blir det att träna till SO provet som är på Fredag, tor jag..? Och lite Svenska.. Men vi får höras och så får ni inte glöma att kommentera vad ni vill ha för tävling..? :D Puusss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: