Det gick väll bra..?

Allooooo bloggen and my bloggläsare?
Igår hade jag ju utvecklingssamtal, och jaa rubriken lyder väll..? :/ Ganska nöjd, typ bara 2 negativa saker, att jag fick E på mitt SO prov och typ att jag ite har skor på gympan.. Vem faannn vill ha skor? :o
Aa iaf, nu sitter jag på fb (som vanligt) ;D Thahihi
Ennnnddd! Grattis på namnsdagen världens bästa Moa, loveyaa!

Jajjaj nu skiter vi i Moa och berättar vad jag gör, förutom fb.. :/
Jo, jag sitter och FÖRSÖKER ladda ner en film från nån sida..? Asså först till datan sen in på ett USB och tänkte kolla på den sen, men det står att den finns på USB:t om man klickar på enheten, haha men när jag sätter i den i TV:n så står det att USB:t är tomt! HAHA asså knaas.. :D
Men ska väll försöka få in det på detdära jävla USB:t :@
Och grattis alla andra Moa på namnsdagen! ;)
Puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: