Glöm inte bort..

Glöm inte bort inlägget där ni blir länkade..

http://detvarnamnetja.blogg.se/2012/february/tattoooo.html

Kom hem för en stund sen, slängde i mig en macka och satte mig och pluggade, ska läsa en 200 sidig bok på en vecka.. Lycka till.. Aja, hade Svenska prov idag och har det även imorgon, gick väll sådär, inte tränat så mycket men ända ganska bra för det iaf.. Mamma bad mig hjälpa till med maten så blir väll att hjälpa henne snart, ganska hungrig, inte ätit nåt sen frukost.. PUST..! Chill dag imorgon, bara "roliga" lektioner.. Alltså Slöjd, No lab och musik..! OCH JUSTE! Alla <3 dag imorgon, tror jag ska vara med Bea då, vet inte än, hon skulle kolla med sina päron.. Annars forever alone.. :((( Hörs mer imorgon, puusss! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var svenskaprovet svårt?<3

2012-02-15 @ 15:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: