Du är guldvärd om du läser allt!

Du är guldvärd om du läser allt!

Glad tjej, som tagit sig igenom en massa skit. Jag hade min stil som folk inte gillade i nästan ett år, Nu skrattar jag åt folk som kollar snett på mig! Jag kan lova er en sak, för jag om någon vet.. Att gå igenom ett helvette gör en bara så mycket starkare. Jag har fått bättre självförtroende, fastän folk fortfarande försöker trycka ner mig. Men nu blir det omvänt istället, jag höjs lite varje gång någon försöker. För vet ni, när någon försöker trycka ner dig, betyder det bara att du är lite över dom. Haha. Det kan fortfarande komma fram folk och säga ”Öh.. Du är ful! Du har fett ful blogg!” Men då säger jag bara, ”Jasså, vad kul att du har läst den då, jag älskar bloggläsare!” (Inte så smart att säga om det är en aggresiv person har jag lärt mig) Hehe men, oj vad jag har förändrats, inte så mycket själva personligheten men hur jag tar på saker. Och utseendet, haha! Plus att jag är riktigt kräsen med killar nu förtiden. Visst han måste vara attraktiv och fin, men jag stannar inte längre än en minut om han inte har något innanför pannbenet. Om vi går tillbaka till dom som var så elaka med mig, sa saker, knuffade mig osv. Flera av dom har faktiskt skrivit förlåt till mig idag, bett om ursäkt hur dom var och vill va vän med mig nu. Jag skulle aldrig bli vän med någon som kan göra så mot en tjej, och jag är riktigt dålig på att förlåta. Men ett leende kan jag iaf ge dom.. ♥♥♥
Så mina vackra bloggläsare, ta aldrig någon skit. Även om det är jobbigt att stå emot för stunden, så lönar det sig i slutet ändå.
I promise ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tilda <3

Fin fin blogg du har Emma. kolla gärna in min blogg också !! :) <3

2012-02-27 @ 19:39:02
URL: http://www.forevertilda.devote.se
Postat av: Anonym

Du har baxat texten från sarah tjulander.

2012-03-01 @ 01:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: