Svar på frågestunden

Sofie om Frågestund!:
Vad tycker du går först, pojkvän eller föräldrar?
Kram
Svar: Det beror på.. Om min pojkvän skulle fråga om vi skulle på bio, och mina föräldrar hade frågade samma sak, så hade jag självklart tagit pojkvännen före! :)

Simon Du Vet <3 om Frågestund!:
Shooo! :D
Gillar du nån just nu?
Vem isf?
Tror du på första ögonkastet?
Oskuld?
Chiaoo ;D
Svar: Ja jag gillar någon just nu!
En kille :D
Ja jag tror på kärlek vid första ögonkastet.. Jag har ju älskat mina föräldrar sen första dagen jag öppnade ögonen! :)
Tar inte upp det i bloggen, för att jag vet att mina föräldrar läser min blogg! :)
Haha, chiaao :D

Klara om Frågestund!:
Vad är du mest nöjd med på dig själv?
Fin blogg..
Svar: Jag är nog nog mest nöjd med mina ögon!

Isabelle  om Frågestund!:
Hur gamml är du?
vart bor du?
har du kille?
är du kär i någon?
Vad tycker du om min bloogggis?
Svar: Jag är 13 alltså född 1998
Jorden, Europa, Sverige, Stockholm, Hässelby, Mitt hus, Mitt rum! :D
Nope..
Jaa jag är kär i någon!
Jag verkligen ääälskar din blogg! Läser den minst 10 ggr om dan, även fast jag vet att du inte har uppdaterat! :D

Emelie om Frågestund!:
Gillar du din klass? Är det några som du inte gillar? ;)
Svar: Jag är faktiskt ganska nöjd med min klass! Har inte direkt nån jag "hatar" men skulle helst vilja få bort dom dära "töntarna" rent ut sagt! ;)



Hoppas ni blev nöjda.. Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: