Min ängel.

Min älskade skatt du är så speciell så jävla fin. Du betyder allt för dig och tro mig det finns ingen så speciell och så underbar, så många sånna här texter jag har skrivits under den ändå korta tiden vi varit två, om man räknar med att vi har hela livet framför oss så är 6 månader bara början, men jag vill bara säga grattis till dig min finaste underbaraste mest guldvärda ängel. Grattis på 15 års dagen min prins. Hoppas dagen och året blir bäst och hoppas jag får vara en stor del av ditt 15 åriga liv. Du är underbar min prins. Guds gåva, lämnar dig aldrig. Tro mig det är sant. Jag vill ju vara först med att säga grattis och eftersom jag inte kan ha min mobil inatt -duvet varför- så säger jag grattis nu, några timmar innan. Jag är så stolt och glad att få kalla dig min pojkvän. Grattis mitt största hjärta, du är mitt allt. Pusspuss ses sen, älskar dig!


Finns bara en som du. Finns bara två som vi. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: