Ingen bloggnig för att..

Hej lovers! Jag har absolut inte glömt bort er, bara min mobilblogg som inte fungerar, promise. Men nu ska den funka hoppas jag! Tänkte bara berätta lite kort om helgen och så! :D

Fredag: HÄV-dagen i skolan, ganska okej faktiskt. Körde brännboll, frågesport, kluringar och lite så! Sen en "överaskning" på skolgården. Glassbilen mitt på skolgården! :D Tråkigt dock att det var samma som förra året. Så alla visste vad det var som skulle hända. Åkte till papi efter skolan och bara tog det lugnt. Lite Fredagsmys och så satt det var mysigt.

Lördag: No specific.. En liten ute dag kan man väll säga med lillebrorsorna. :)

Söndag: Oxå ganska chill, var och kollade på en visning. Med ett sjukt fint hus, område asså allt! :) Love it!
Och nu är jag hemma hos mami igen! Så hoppas det kan bli mera bloggning. Hope you enjoy it babes!

Tänkte ta och hoppa in i en dusch sen slänga mig i soffan och lata mig, kolla på BB kl 9 oxå :D
Puss


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en fin kväll :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-06 @ 22:13:30
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: