HERREGUD :o

Chooollahooopp!
Haha nej men hej..? Skola idag som vanligt, film hela dagen, från 9 till 14, CHHIILL! Kom hem för en stund sen, satte mig vid datan började med en svenska uppgift -.- Kom hen nuu.. Ska väll äta snart.. antar jag?... Känner mig heelltt sänkt idag, igår oxå men aa helt hängig.. :/ Sitter ju och skriver en svenska uppgift,.. En saga som man ska göra på lektionerna typ..? Men gör den hemma så blir man klar fortare !! :DD Thihi buusig :DD Men just "MIN" saga handlar om julen, tyckte det passade bra nu när viltern är här..
Hehehe och JAAA ni ska få läsa den sen,kommer lägga ut som bild för att ingen ska kunna kopiera..!
Ite kommit sååå långt än men det kommer nog snart !! :DD

Känner att jag ska börja med dunjackan snart..? Har ni tips på ngn/ngt? Inte allt för dyra bara, asså max typ 2000 kr..
Fryser arslet av mig asså bokstavligen, har skinnjackan nu och erregud vad jag fryser..! :o
Men nu ska jag fortsätta på min svenska sak, så bloggar jag nog ngt efter maten.. TROR JAG.. !!
Puss


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej, skulle du kunna lägga ut din statestik..? (Som en bild) Grym blogg..! Kramen

2011-11-23 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: