Varför jag..?

Chaabaa blobbish! Gick hem från skolan idag, fryser och det känns som mitt huvud typ kommer sprängas.. Aaaas jobbigt.. :/ Men iaf, ligger och kollar på tv och käkar macka ;) Har omprov i SO imorn, så hoppas jag mår bättre.. (inte för att det är kul men annars får jag ju göra det nästa vecka..) Haha på matten idag.. asså herregud.. :D Jag och hannah går ut för asså svär det var kaaooos! Satte oss i trapoen och "jobba", eller inte.. Drog massa blondin skämt. Haha! Sen drog vi upp några ord som inte jag kan "uttala" jhaha assö kan bara inte säga dom !! :D Typ som, laktosintolerant, men jag säger laktosintrolant :.D Haha aa vi hade skit kul iaf, sen aa efter matten gick jag hem.. PUSSSS.. -.- Ni får väll lite mer uppdateringar nu när jag är sjuk.. om jag inte hinner bli frist :/ Och säkert massa bilder.. Ska kolla med bästavän om jag får lägga ut ett filmklipp när vi bakade, haha skit kul.. Asså med Videofyme så känar man ju pengar så aa det kommer bli najs! :D Men ska fotsätta kolla tv nu, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: